пн март 12 12:00 2018 в категорията Hовини за компания

Nokian Tyres 120 години – oт изобретяването на зимната гума до бизнес от световна класа

Nokian Tyres празнуват 120-та си годишнина като пионер в производството на гуми. Иновативните продукти и марка, на която може да се доверите и отдадеността в обслужването на клиенти, извоюваха на най-северния производител на гуми силни позиции на пазара. В своята 120-годишна история, компанията изгражда бизнес от световна класа, насочен към бъдещето, обновен и готов да посрещне възможностите, предоставени от променящия се свят.

Nokian Tyres 120 години – oт изобретяването на зимната гума до бизнес от световна класа

„Горди сме с нашите корени и наследството на технологичен пионер, носител на високо качество и духа на Hakkapeliitta. Като експерти в предизвикателните условия на пътя, ние предоставяме и подпомагаме развитието на безопасен транспорт от десетилетия. Това е добра основа за изграждането дори на още по-впечатляваща история за успеха, съвместно с нашия екип, клиенти и партньори“, казва Хил Корхонен, президент и изпълнителен директор на Nokian Tyres.

Етапите на развитие на Nokian Tyres са основна част от историята и на финландската каучукова промишленост. Основана през 1898 г. с името Suomen Gummitehdas Osakeyhtiö, компанията произвежда гумени обувки, гумени уплътнения и различни видове маркучи, полицейски палки, а в последствие и гуми за велосипеди. Производството на автомобилни гуми започва в началото на 20-ти век с увеличаването на броя на автомобилите.

Първият пробив в производството на гуми за Nokian Tyres е през 1934 г., когато компанията изобретява първата в света зимна гума – Kelirengas. Две години по-късно компанията произвежда и първата гума Hakkapeliitta, която отваря вратите към международните пазари и разрастването на Nokian Tyres.

Обновяваме се, за да посрещнем бъдещето

В наши дни, Nokian Tyres е най-печелившата компания в своя сегмент – за нея работят 4 600 професионалисти по света и нетните й продажби са в размер на близо 1,6 милиарда евро. Продуктите на компанията вече се продават в близо 60 държави. Мегатенденциите, каквито са новите форми на придвижване, дигитализацията и климатичните промени, са предизвикателство за индустрията, но същевременно предлагат нови и интересни възможности за разрастване.

„Можем да останем лидери в индустрията само чрез постоянно развитие и обновяване. Това означава да се разрастваме в сфери, различни от традиционния пазар на зимни гуми и да инвестираме в услуги, които помагат за още по-лесната грижа за гумите. Намеренията ни са да продължим систематично и устойчиво да работим за намиране на иновативни решения и да запазим нашата способност бързо и гъвкаво да се адаптираме към променящата се среда.“, допълни  Корхонен.

Nokian Tyres модернизира и своята визия в чест на годишнината си. Обновената визия отразява дългата история на компанията, устойчивото развитие и ценностите на Севера.

Поемете на пътешествие в историята на Nokian Tyres

Вижте видеото, посветено на 120-та годишнина на Nokian Tyres

За контакти и информация:

Чавдар Николов Action Global Communications Bulgaria

0885 619 680; офис: 9803018; 9803076; [email protected]

Росица Донкова, Action Global Communications Bulgaria

0888 343 661; офис: 9803018; 9803076; [email protected]